Neslihankarabal Merhaba hamişler Bugün doktorum şeker yüklemesi istedi benden. Yanlız özel hastaneye gidiyorum çok pahalı. Istanbul anadolu yakasında hangi devlet hastanesinde yapılıyor ve prosedür nasıl?
Yaprak41 Neslihankarabal eğer ailede genetik değilse şeker hastalığı kesinlikle yapma ben yaptım birden 40 kilo aldım heryerim ödem yaptı ayrıyetten şeker hastasıda oldum.şekerim 100 çıkarken şimdi 200 oldu.tansiyon hastasıda oldm bence kesinlikle yapma mecbur değilsin bende sonradan öğrendim
Mineszn Neslihankarabal merhaba ben ümraniyede özel afiyet hastanesine gidiyorum kontroller ve doğum için şeker yüklemesini orda yaptırdım ücretide 44tldiydi