fndckp Herkese merhaba Akşamları öyle bir şişkinliğim oluyor ki sanki ayağa kalksam top gibi yuvarlanıcam. Mide yanmasıda buna eşlik ediyor. Sadece sade soda rahatlatıyor. Sizde bu durumu yaşıyor musunuz? Rahatlamak için farklı yaptığınız şeyler var mı?