Melekhkn çok kafamı karıştıranlar oldu diğer cizgiden daha koyu olması lazımdı fln diye ama 8 inde yaptigimda 2. Cizgi hemen ciktı koyuydu sonra bekledikce bu fotograftaki gibi oldu yine de koyu bence.Sonraki gün içinde hala koyu çatlamamış diyenler oldu çevremde ama silikleşmiş bence.Daha kafama takmiyim dimi canm ya 8 inde yumurtlamisim ve catlamis dimi kafami karistirmiyim artik 🤦🏻♀️