saramomy İştah benimde aynı ya aldı basını gitti 😂 bende yürüyüş yapmaya çalışıyorum topa da yarın baslıcam Panda gibi az da ben yuvarlanayım 😅 Banu çiftçinin doğuma hazırlık videolarını izliyorum , bir de YouTubedan sürekli nefes egzersizleri ve doğru ıkınma videoları bakıyorum ama hepsi Farklı bir teknik söylüyor cuma doktora gidicem ona sorucam artık 😅 sende sor bakalım ne dicek doktor karşılaştırması yaparız