Şahsen ben istesem de öyle yatamıyorum aşırı baskı oluşuyor sağa- sola dönüyorum hemen 😊 zararlarına gelecek olursak rahim damarlara baskı yaptığı için kan akımını yavaşlatıyormuş bu da anneye daha az oksijen gitmesine neden olup, tansiyonu düşürüyormuş.