Birgul ben aşılama tedavisiyle hamile kaldım o yüzdende erken öğrendim 27 ile yumurtlamanın 12. Günü iki günde bir tahlil verdim 3 4 defa 67- 245 -1002 böyle yükseldi iki günde bir öğrendikten bir hafta sonra da keseyi gördük inşallah sizinde sağlıklı geceliktir stress yapmayın kendinize hayırlı olsun sağlıkla alırsınız inşallah kucaginiza🙏😇