Hamileliğimde hgc değeri yeterince artmiyodu sonra düşmeye başladı doktor kürtaj yaptı ve iki hafta oldu kanamam durdu fakat bugün hgc değeri 200 lerdeydi doktor sıfırlanması gerekiyordu dedi bugün bide ilaç yaptılar iğne şeklinde ve 6 ay gebelik olmiycak dedi . İki gün sonra yine kontrolüm var Bu durumu yaşayan varmı moralim çok bozuk