İyi akşamlar 5 aylık hamileyim akşama doğru göbek delgimin üst bölgesinde ağrı olmaya başladı hem sert hem de gergin acile gittim bebeğim iyi ,merak ettiğim şey hamilelikte normal bir durum mu,bebegin buyumesindeni kaynaklı.acildeki doktor dahiliyeye görün dedi