Hmervee Ozdmrkbraa herhangi bir risk grubu içinde değilsen neden olmasın :) yani benim doktorum kickboks yapmadiktan sonra herşey yapabilirsin kasma kendini dedi o gundem beri evde TV karşısında müzik eşliğinde dans edip oynuyorum :) sanki bebiş hareketleri daha bir canlanıyor veya ben öyle alistirdim.🤩😀
Ozdmrkbraa Hmervee ya bende dans ediyorum ama zumba yapamadım korktum 24+0 dayım egzersiz yapabiliyorum Leslie zorlamazsa ona da başlayım 😂
Hmervee Ben de aynıyım seninle buGun tam 24+0 😀tam isabet korkma sadece kendini zorlama leslinin 15 dkkalik olanı var o en ideali sonra yürüyüş imkanın varsa akşamüstü dolaş , yokksaa yavaştan kilolar bizi bulacak 😀😀