AylinAlp Merhabaaaa 🌸 20+3 hamileyim dün ilk dozu vuruldum kolum çok ağrıyor buzu havluya sarıp koyuyorum ama ne kolumu kaldırabiliyorum ne de uyuyabiliyorum 😔 ne zaman a geçer ve daha ne yapmam gerek 🤦🏻♀️
DlgluSeyda AylinAlp bende dün öğlen vuruldum dün hiç ağırmadı oh agirmiycak heralde dedim ama bugün ağrısından kıvranıyorum buz koyunca daha çok ağrıtıyo kolonya sürüp ovaliyorum o biraz iyi geldi ama yinede ağrıyo. Sabit tutunca sıkıntı yok ama oynatnca fena ağrıyo insallah çabuk geçer ağrısı 😒
rabiass AylinAlp bugün ikinci günüm felaket ağrıyo iki gündür uyku uyuyamıyorum felçli gibi kolum kalkmiyo 😭
Busraveminisi1 AylinAlp benim 6 gün sürmüştü geçmedi üstüne dokunamaz haldeydim dönüşümlü sürekli buz ve kolonyo uygulayıp yukarıda tutmaya hareket ettirmeye gayret et canım geçmiş olsun
AylinAlp DlgluSeyda ya evet canım sanki buz daha çok ağrıtıyor gibi geliyor ama başka birşey de gelmiyordu aklıma aklıma 🤦🏻♀️
DlgluSeyda AylinAlp ben kolonyayı peçeteye sıkıyorum iyice sonra tam aşı olduğum yere koyuyorum o şekilde iyi geldi azcık sende dene insallah iyi gelir ama buz daha fena ağrıtıyo gerçekten bende acaba banamı öyle geliyo diyodum🙄
Hmervee AylinAlp rica ederim çok kötü oluyor çok iyi anlıyorum o acıyı gerçekten dayak yemis gibi oluyor :( bir de hemsire bana buz koyabilirsin demişti
AylinAlp DlgluSeyda yok yok soğuk olunca haliyle sanki yakıyor gibi daha çok acıtıyor bende farkına vardım hemen deniyorum kolonyayı 😞
AylinAlp Hmervee evet bana da hemşire buz koyabilirsin deyince oh be demek öyle geçiyor ve acı hissetmem herhalde demiştim 🤦🏻♀️
Ezgi_3434 3 güne azalır acısı canım 2. Dozun hiç acımaz emin ol benimde senin gibi oldu ilk doz çok ağrısı ikinci doz hiç ağrımadı
AylinAlp Ezgi_3434 artık bundan sonra İnan ikinci dozu düşünüyordum canım oda mı aynı olucak diye inşallah ağrıtmaz 😞
AylinAlp Busraveminisi1 6 gün mü 🤦🏻♀️ Valla çok geçmiş olsun sana 2ci günden daha dayanamadım uyuyamıyorum çok ağrıyor 😞
Busraveminisi1 AylinAlp sağolasın 🙈şimdi 2. Dozum geliyor 24 ağustosta yaptırmıştım ilkini 24 eylül de 2. Ye gel dedi hemşirem 🙈
y_tunc AylinAlp ben yaptırdıktan ertesi gün biraz kaldırmakta zorlanmıstım ama agrı sızı umdugum kadar olmadı canım 2nci dozda hiç olmadı