Benim normalde hesaplamalara göre 13 haftalik olması gerekiyo bugün doktora gittık 14 haftalik dedi ve kalp atış hızı 140 üzerinde. Kız olabilir ama olmayana bilir saklanıyor dedi doktorum. 10 gün içinde gel tekrar dedi. Sizde oluyor mu öyle hesaplama haftasından farklı olması direk önde falan demiyobebeğin 14 haftalik diyo 😊