Mozi1605 canım doktora gittik bugün sonunda kese göründü 5 haftalıkmış ama takvime göre 6 hafta oluyomuş öyle doktora sordum ne kanaması yerleşmemi diye olabilir dedi doğru düzgünde cvp vermedi ama olsun şuan iyi bebiş şükür kalbini 2 hafta sonra duyarız dedi :) bebişim iyi şükür ama eşim erken süpriz buldu pek istemiyo gibi ağlayıp durdum durumlar kötü belki boşanıcaz bunu burdan yazmakta saçma belki ama moralim çok bozuldu ailemizle bile paylaşmadık henüz acele etme diyo 2. 3. Ayda söylicez