Nadyaa Kızlar kan ilacı kullanan var mı ferrıum fort kullanıyorum geceleri yatmadan önce içiyorum 12gibi siz nasıl içiyorsunuz süt ürünleri ile tüketilmez dendiği için ben öyle yapıyorum
Busrayildiz41 Nadyaa vegaferon fort içiyorum bende doktorum sabah aç karnına kahvaltıdan 1 saat önce iç demişti bende her sabah tuvalete kalkıyorum illaki 6-7-8 civarlarında o zaman içiyorum yatıyorum kalkınca da kahvaltımı yapıyorum
Babyy1S Nadyaa vegaferon iciyorum sabah kahvaltidan bi saat once bir de gece yatarken iciyrm gunde 2 kere doktorum aç ken al daha etkili olucak demisti
Ezgi_3434 Nadyaa ferrumu sabahları aç karna öneriyorlar genelde eczanede alırken söylüyor yemekten en az 1 saat önce kullanıyorum ben bazı içecekler emilimini hızlandırıyor internetten araştırabilirsiniz
elfelendor Kahvaltidan 1, 2 saat sonra iciyorum. Cunku sabah ac karna baska hap aliyorum. Peki surekli ishal misiniz
Ysmcn elfelendor gynoferon içtim ishal yapiyo diye decaviti denedim oda aynı bende eczaneden elenatal aldım içerisinde bütün vitamin ve mineraller var ondan memnunum bişey yapmadı
Dndulgr Nadyaa ben 25. Haftadayım başlamadım daha. Tahlil yaptırıcam yarın. Geç mi kaldım kullanmakta
CansuAbinik Dndulgr Genellikle 20.Haftada yazıyorlarmış ama kan değerlerine bağlı bir durum. Belki de çok iyi değerleriniz vardır, doktor o yüzden yazmamıştır 😌
Cerenck23 Nadyaa ben decavit kullanıyorum kahvaltıdan hemen sonra 1.2 saat sonra da ferrumu içiyorum ve gayet normal ve dinç oluyorum doktorum öyle yap demişti
Cerenck23 Nadyaa ben decavit kullanıyorum kahvaltıdan hemen sonra 1.2 saat sonra da ferrumu içiyorum ve gayet normal ve dinç oluyorum doktorum öyle yap demişti
CansuAbinik Nadyaa Ferplex-Fol içiyorum. Bende gece yatmadan 1 saat önce içiyorum. Akşam yemeğimi de 19:00’da yemiş oluyorum. Böylece emilimi daha iyi oluyor 🙏🏻🙏🏻