Benim regl günüm 2 gün gecikti hemen idrar testi yaptım iki tane kullandım birinde çok bulanık çıktı diğerini de iki saat sonra yaptım ikinci çizgi çok net belirgin oldu. Ertesi gün hastaneye kan tahlili vermeye gittim değerim 505 çıktı o zaman yeniymiş işte tahminen 3 haftalık falanmış. 1 hafta sonra hastaneye ultrasonla muayene olmaya gittim o sefer kesesini gördüm o zaman anladım hamile olduğumu 4+4müşüm🙈 2 hafta sonra gittim 6 haftalık olduğum zamanda kalp atışını duydum şimdi 9+3 üm 😊