Arzuuckn Kızlar 37+5 im sabahları ve özellikle duştan sonra karnım baya bi düşmüş oluyor ama akşamları nedense bebek en tepede duruyo sanki hiç inmemiş gibi bu gibi durum yaşayan yada bilgisi olan varmı? Tamamen ne zaman iner karnım acaba