Anneler merhaba az önce oturuyordum yarım saat falan oturdum ama tek dizim karnıma çekildi oturdum 33 haftalık hamileyim kalktım giderken vajinama ağrı girdi düz dik duramadım bile yürüyemedim iki kat yürüdüm sonra açıldı geçti acısı doğuyorum zannettim böyle bişi yaşadınız mı hiç 🤦🏻♀️