OnDokuzEkim_ adetime 6 gün varken ovü testi yaptım çünkü kasıklarım ağrıyordu adet olcak gibi gögüğlerimde çok hassastı Tekrar yumurt diyorum sanıp ovülasyon testi yaptım çift çizgi çıktı üç gün üstüste yaptım yine çift çizgi olunca üçüncü günün sonunda gebelik testi yapmayı düşündüm adetime de 3 4gün vardı