Mehtapakgl Nrye27 ben kuzum gebeliğin başından beri dönem dönem yaşıyorum sürekli temizlemek ve nemlendirmek durumda kalıyorum. Normal yani 🤦🏻♀️
Alfabeta Nrye27 ayyy ben ne cektim ya kupp kuruu ve afedersin sürekli elim gidiyordu mecbur çünkü hep kabuk kabuk oluyordu kan pıhtıları onları temizliyodum. Ama geçti çok şükür 19+4teyim
Nrye27 Mehtapakgl Bende bende hamileligimi öğrendiğimden beri başladı düşünüyorum acaba olur mu diye ama oluyormuş demek yavrum can sıkıcı acı verici 😥
Nrye27 Alfabeta oy kuzum haklı olarak insani rahatsiz ediyor çünkü ister istemez insan temizleme isteği duyuyor daha ben 11+ 1 umarım çok sürmez
Mehtapakgl Nrye27 bende acı çok nadir oluyor çok kuruduğunda. Tıkamıyorsa üstelik. Sürekli ıslanıyorum. Sende dene
Hmervee Nrye27 kesiinlikle hamileliğe bağlıyorum çünkü bu yaşıma kadar hiç burunn kanaması yaşamadım. Çok enteresan bir şekilde durup dururken bir anda kanama başlıyor o yüzden nemlendirmek en iyisi
Nrye27 Hmervee Evet başka vagresi yok sizin kanıyor birde allah yardımcınız olsun yeni yeni şeyler ogreniyoruz😊