Evet kızlar 41+1 de oldu normal doğum şükür. Bazıları bilir 40+3 e kadar gittiğim doktorum durup dururken -ben bekleyeceğim kadar bekledim sezaryen olmalısın- gibi saçma bir cümle kurdu bize. Ben de her şey yolunda neden sezaryen olayım mantığıyla başka doktora gittim(izmitte yaşayanlar kesinlikle gitmeli dr AHMET COŞKAN) doktor inceledi baktı artık 41 hafta oluyordu bebek kakasını yapabilir doğumu başlatmak için fitil verelim dedi. Bizde kabul ettik. Ertesi gün yatışım yapıldı saat 9 gibi muaynem oldu fitil verildi odama çıktım. Yarım saat içinde sancılarım başladı. 1 saat sonrada suyum geledi hemen doğumhaneye alındım 5cm olmuştu açılma birkaç saat sancı çektim tabii o sırada doktorum sürekli geldi baktı ilgilendi espiriler yaptı. Sanki 41 hafta boyunca benimle ilgilenmiş gibiydi Allah razı olsun. Bir de Canan ebe var tabii kendisi harika bir insan iyi ki tanıdım. Sancılarım gitgide şiddetlendi ben anladım artık geliyo bebek kaka yapma hissi oluyor iyice şiddetlenince benden bir şey geliyor dedim Canan ebe hemen muayne etti ve tam açılmışsın sen dedi doğumhaneye alındım hemen doktorum geldiii veee 4 ıkınmada oğlum kucağımdaydıı. Harika bir histi. Hele o doğum sonrası olan hafifleme çok güzeldi. İyi ki diğer doktoru dinlemedim. Normal doğum şçin hiçbir engelim yokken sezaryen yapıcaktı beni. İmkanınız varsa normali zorayım kızlar.