busetmr evt canım 28 haftada basladı bulantı hapı kullandıgım halde mıgdem agzıma gelıyordu kusuyordum zehır gıbı hatta bogzm sıstı nefes alamdm esım saglıkcı ogunde yoktu evde ılac getrırım dedı sbh geldı renne duo getırdı hem rahatlattı mıgdemı hemde gazım olunca karın agrısı gırıyor ozmanda bı yudum alyorm gecıyor doktora soyledm cay,kahve,baharatlı,acılı,eksı ,asıtlı yemıceksın ve ıcmıceksın dedı yatmadan en az 3 saat oncesı yemıceksın dedı az az sık yıceksın dedı suan rahatım sukur bırde cok salcalı vs yedıgımde azıyor bunları yaparsan gecer bıseyn klmaz yanmaz mıgden de