Ceydaguzelerr Normal doğum olarak gittim 8 santimm acilmam oldu gece 4den sabah 9a kadarr sezeryan olmak için mi bekledim ben simdi. Çok acı değil mi ya
Mamys Ceydaguzelerr Allah analı babalı büyütsün inşallah canım geçmiş olsun ❣️ neden o şekilde oldu bebeginde mı sıkıntı olmaya başladı
eminedgn Ceydaguzelerr bende de aynısı oldu iki gün sanci çektim 5 cm açılma vardı sonradan sezeryan oldum
Matilda Ceydaguzelerr bende ilk kızımda 9 santim açıklıkla sezeryana gittim canım. Çok şükür sağlıklıysanız gerisi önemli değil bence
Ceydaguzelerr Mamys boynuna ve kolundan iki kez kordon dolanmis o yüzden kafası inmemiş boyundan dolandigi için çocuğum ikinmaktan doğduğunda mosmordu
Ceydaguzelerr Mamys amin Allah razı olsun şimdi 11 aylık oldu ve ikinciye hamileyim iki gün önce öğrendim
Ceydaguzelerr Matilda saglikliyiz canım allahima şükür ama yarım saat daha dayansaydim çocuğum hayatta olmayabilirdi boynunda kordon dolanimi vardi çünkü
Matilda Rabiasrtmr benim hem günüm geçmişti 42 haftalık olmuştuk artık hemde iri bebekti kilosu beş kilo boyu 56 santimdi
nurakus Ceydaguzelerr Bebeğinize sağlıkla kavuştuysanız neden çok acı olsun ☺️ Bebeğinizi koklayın şükredin güzel yönlerine bakın, üzülüp canınızı sıkmayın her şeyde vardır bir hayır 🤗
Ceydaguzelerr nurakus kordon dolanimi vardi canim Allah’a şükür iyiki ben hemen sezeryan istedim eğer normal diye devam edip yarım saat dursaydim hayatta olmayabilirdi
Matilda Ceydaguzelerr aynı sorun bende de vardı canım malesef çocuğumun gözünün altında iki küçük çizik var neşterle