Bus_ak18 Kaya2020 32 de 1920 grdı canım seninki ne kadarki? Her çocuk bir olacak diye birşey yok genetik de olabiliyor
Kaya2020 Bus_ak18 2 800gr mis Masallah cogu seyi yasakladi ama ben yemeden duramiorum sanki ac birakiyormusum gibi hissediyorum
Nuris90 Kaya2020 masallah 32 haftada 2800 gercekten cok şekerin olmasin? Yukleme yaptırdın mı? Boyle yapma normalde yediğimizden 200 kalori fazla almak yeterli merak etme hem çocuğuna zrar verir fazlasi hem doğum zorlasr.
Sezensu Kaya2020 2800 çok fazla haftasına göre canım şeker falan yoksa sorun olmaz bence ya nasılsa sezeryan olacakmış doğum da çok zor olmaz sağlıkla gelsin inşallah 🙏🏻
Kaya2020 Nuris90 seker Yok canim cok sukur butun testlerim yapildi hamilelik boyunca yediklerim zaten hep bebege kg aldiran yiyeceklerdi onlarin etkisi bence
Kaya2020 Nuris90 dogumum sezeryan olcak 10.ayin 7 de alicaklar bebegimi ama dedigin gibi cok kilolu olmasinida istemiyorum acikcasi ama son gunler cok acikiyorum durduramiyorum kendimi🤷🏻♀️
Nuris90 Kaya2020 ben de bisi yiyemiyorum yiyorum da 1 saat karnim ağriyo siskinlikten resmen mideme yer birakmamis ufaklik. Az az yemem gerekiyor yoksa karnim korkunc ağriyor aciyor cok yersem. Daha da 2 ay var.
Kaya2020 Nuris90 Yemek yiyemiyorsan gunde kesin bir kase yogurt ye yada bir bardak sut ic incir ceviz ye muz ye bunlar hem hafif hem bebegine faydali yiyecekler