Kızlar bugün çok defa sordum ama ters bi hareket yaptıktan sonra kasıklarımda acayip ağrı oluştu. 23+1 deyiz.Kemiklerimin ayrıldığını hissediyorum resmen. Kanamam lekelenmem yok bebeğimde hareketli göbek deliğimin üst tarafında oynuyor ama daha önce de olan bi ağrıydı bu yaklaşık 3 saattir arttı ve vajinamda da batma hissi de oluştu ayrıca midem de bulanmaya başladı.Allah korusun erken doğum riski falan yazıyo internette kafam karıştı 😔