Merhaba kizlar yarın 39 hafta oluyorum ama hiç bir belirttim yok doğumla alakalı acaba ben mi sabırsızlanıyorum yani kız bebek 38 hafta olunca doğar filan dediler ama bı an önce kavuşmak istiyorum bebegime birde normal doğum istiyorum sizce ne yapabilirim hurma ve ilişki haricinde ilk hamileliğim her an suyum gelecekmiş gibi hissediyorum sanırım çok istediğimden fikirlerinize ihtiyacim var 😄