FrdCn bence muhakkak yaptırmalısınız. Yani doktorunuz da öneriyorsa yaptırmayacak bir şey yok. Ben de geçen hafta yaptırdım ve gebelik şekerim çıktı. Gebelikte şeker eğer farkedilmezse erken doğuma, bebeklerin iri olmalarına, doğduktan sonra küveze girmelerine, doğumdan sonra şeker bi anda düşeceği için bebeğin karaciğerde sıkıntı olacaktır. Bunlar benim doktorumun dedikleri. Riske atılabilecek şeyler değil bence. Eminim ki hamileyken herkes çikolatasını baklavasını yiyor. İnan onlardan aldığınız şekerler şeker yüklemesinden daha fazla.Ön yargılı davranacak bi durum yok bence. Doktorunuz yaptırın diyorsa muhakkak yaptırın