Kızlar bugüne hastaneye gittim 36+1 iz doktorum bebeğim başının aşağıda olduğunu hatta normal doğuma güzel bir örnek olabileceğimi söyledi sancı gelmesi için yürümemi falan söyledi sizin tavsiye edebileceğiniz şeyler var mı yardımlarınızı bekliyorum 🥰