mrvears canım düşük tehlikesinin ilk belirtisi kanaman eğer kanaman yoksa o düşük tehlikesi değil bebek anne karnına tutunmaya çalışıyor ve kendine yer açıyor o yüzden ağrıların var bende senin dediğinden aynı şikayetlerim vardı doktor normal dedi kanaman olmadığı sürece düşük tehliken yok korkma sağlıkla kucağımıza alacaz bebişlerimizi İnşallah 🙏🏻😌