Ay sonunda (40+4) bi doğum belirtisi oldu çok aşırı mutluyum nişanım geldi 😁😁çok şükür içime bi Ferahlık geldi. Ufaktan bel ağrılarımda var kasılmalar yalancı sancılar çok sık ama bunları önemseyemiyorum pek çünkü 1 aydır varlar 😂qma olsun nişanım geldi ya çok mutluyum 😂