Ben de suni sanci ile dogum yaptim 3 yil once 2. Ogluma 1. Oglumda suyum gelmisti sancimda vardi suni ile destekledi ebeler devletde yapmistim dogumu 2. Oğlumda ozelde doğum yaptim kaķa yapmis olabilir diye korkuttu beni dr suni ile sıfır sanci yatisim yapıldı saat 16den gece 23.30a kadar suni sanci cektim bu arada surekli çatı muayenesi oldum en cok canimi yakan o oldu tahris olmustum artik sezeryan icin cok ugrasti kabul etmedim bebegin kalp atışları cok iyidi ben de iyidim sancilar da kuvvetliydi son sansimizi dogumhanede deneyelim olmazsa sezaryan dedi indik dogumhaneye catala cikmami bekliyomus oglum 3 ikinmada doğdu dr cok sasirdi bravo sana dedi bu arada kaka da yapmamış bebegim günümüzü doldurdugumuz gun suni ile dogum yaptim simdi kizima hamileyim 36 haftalik son gunlerimiz ayni bedende bu sefer kendi sancilarimi beklicem ins bi aksik olmazsa