Kızlar şuan 34 haftalık hamilryim 3 hafta sonra doktora gidicem tam 38 haftalık olduğum zaman eşimin Doğum gününe denk geliyor suni sancıyla başlatıp Doğum yapsam mı yoksa Öner mez misiniz siz olsanız ne yapardınız??? 😊 bu arada bebeğimin gelişimi hep önde gidiyor