Melisyasar açlıktan sarılık oluyor zaten. O yüzden mama verdik zaten doyunca kendine geldiği için bende sütüm gelene kadar stres yapmayı bıraktım daha sonra mama destekli 1 yasına kadar toplmda 2,5 yaşına kadar emdi. 🤷🏻♀️ Anne sütüyle geçsin diye bekletti doktor en son eşim tartışınca eşimin sütü yok bu strestende kesilecek diye cünkğ her gün topuğundan kan alıp sarılığa bakılıyordu ve hep yükseliyordu. Doktorda tamam mama verin dedi 2 saatte bir mama verdik cocuk 6 saatin sonunda gözünü açtı kendine geldi. Şimdi ikinciye sormadan mama vericem o sarılık olayını yaşamamak için 😊