Merhaba güzel anneler size bi sorum olacak;
Ben 35 haftalık hamileyim muayenede doktor galiba kalp atislarinda sıkıntı gördü ve Nst ye gönderdi. Nst de sanci çıktı. Zaten sancim oluyor sürekli. Belimde sırtımda agrım oluyor. Adet ağrısı gibi ağrılarım oluyor Kasıklarımda çok fazla Hemde. Kasiklarim çok kasılıyor. Karin alt bölgemde hep ağrı oluyor yani. Yerimden kalkamıyorum. Işte doktor da erken doğum riskin var dedi. Ağrılarım için fitil verdi ama daha kullanmadım. Fitil için iyi şeyler söylemediler ama agrım olursa kullanıcam. Bide bebegin ciğerleri gelişsin diye kortizon ignesi verdi 4 tane . 12 saat arayla..
Sorum şu ki, benim gibi olup da erken doğuran oldu mu . Bebeğimiz kaçıncı haftada doğru. Iğne olmanıza rağmen bebekte bi sıkıntı çıktı mi bide mide bulantım ve iştahsızlık çok oluyor . Bi o kadar da çok acıkıyorum. Yiyince de tam yiyorum.