37+3üm bi gün iyi bi gün kötüyüm
bugün ellerim titredi ter boşaldı birden. Uzun zamandır tuzsuz yiyip içiyorum. Acaba tansiyonum mu düştü diye tuzlu ayran içtim yattım. Sanırım iyi geldi..
bakalım yarın nasıl olcam. Cumarteside kontrolüm var.
bi yandan doğsun istiyorum bi yandan doğmasın:( koronadan korkuyorum.