Betulhopa108 Kızlar bugün hormon testi yaptırdım daha önce insülin direncim vardı hamile kaldım şuan 12+2 hamileyim insülin 50 çıktı bugün ne yapmam lazım başına gelen varsa yardımcı olur musunuz moralim bozuldu yarın dahiliyeye gidicem :(
Ezgi_3434 Betulhopa108 şekerinize yediklerinize dikkat edin hamur işi paketli yiyecekler beyaz un pirinç bunlardan uzak durum bir şey olmaz allahın izniyle
Elfynsmr Betulhopa108 bende aynı durumdayım şekerimi takip ediyorum yediklerime dikkat ediyorum şeker yüklemesi yaptırmıcam ilaçta kullanmak istemediğim için en iyi çözüm yediklerime dikkat edip yürüyüş yapmak