Mrb arkadaşlar. Ben 36+4 haftalık hamileyim. Bir haftadır ara ara kasık agrılarım oluyordu ama bu sabahtan beri hem bel hem kasık agrım var. Yalnız kasık agrım adet ağrısı gibi değil. Bi arkadaşım bana yalancı sancı adet sancısı gbi oluyor demişti. Ben yalancı sancı mı çekiyorum acaba bilgisi olan var mı?