Asli3461 Kızlar kan ilacı verdi doktorum ama midemi çok rahatsız ediyor bir dönem içtim içemiyorum artık. Siz kullanıyor musunuz? Tiroid ve d vitamini ilacımda var nefret ediyorum ilaç içmekten işlence gibi geliyor midem çok yanıyor :(
Aysn6767 Asli3461 doktorunuza danışmadan ilaç bırakma kararı almayanız. Doktorla sorunu paylasırsanız sizi ona göre yönlendirir, ilac değişikliğine gidebilir. Bunlar gebelikte kullanılması gereken ilaclar…
1402ht Asli3461 kan ilacı bırakmanız sıkıntılı bir durum olabilir bebek anneden gelen kan ile hayata tutunuyor kansızlık hamilelikte başa gelebilcek en kötü durumlardan biri sayılıyor neredeyse doktorunuzun verdiği ilaçları doktorunuza danışmadan bırakmayın bence kimse severek kullanmıyor ilacları 🙄
Annem1 Asli3461 ben hap kullanamadığum için şurup verdi onu içiyorum. Ama decaviti asla kullanamadım. Erken riskim var günde 4 defa adalat kullanıyorum magnezyum da var. Okadar çok ki ilaç magnezyuma başlayamadım bile aralarında saat farkı bulamıyorum çok kötü oluyorum.
Aliiimerve18 Banada kan ilacı verdi ama ishal yaptı ve ağzımda çok kötü tat bırakıyodu bırakdm içmeyi