Kızlar 40+1 olduk nst de sancı da çıkıyor ama gelmedi bizim paşa daha sizde durumlar nasıl .Catın iyi suyunda iyi olmasa şimdiye alırdım doktor bir umut bekliyoruz ama cuma aç karnına gel dedi bakalım nolcak .Hergün nstye gidiyorum ama bebiş kanalda değil … Sizde durumlar nasıl ?