Hatice1_ Kızlar 10 haftalık hamileyim ve gece yatarken sağıma yatmakta çok zorlanıyorum korkuyorum bi yandan da Karnımın altına bi yastık alıp da yatıyorum bazen sol kolum agrıdıgında siz napıyosunuz acebaaaa ?
buseyusuf27 Hatice1_ bnde oyle yapıyorm ama o haftalar cok rahat gecırmen lazm daha basındasın karnın ufak bn 29 oldum yastık alyorm bacak arama hemde karnımın alrına destek koyuyorm rahat yatıyorm tabı saga sola dönmekten uyuyamıyorm senın haftanda mıs gıbı uyuyordum 😊 ıstedıgın tarafa yat ıstersen sırt üstü yat nasıl rahat edyosan doktor oyle dıyor
prensannensi Hatice1_ daha çok küçük istediğin gibi yat hamileliğin ilerleyen dönemlerinde zaten sırt üstü yatamayacaksin rahatını çıkart
Roseflower Hatice1_ 😊😊 on haftalıkken istediğin gibi yatabilirsin keyfini çıkar 36 haftadayım şimdi bile arada sırtüstü yattığım oluyor korkma vücudun seni zamanla yönlendirecek zaten 😊
Glakky1 Hatice1_ Karnın çıkana kadar istediğin şekil yatabilrisn ben öyle duydum sıkıntı olmaz yani 😊
Hatice1_ buseyusuf27 ben de rahat rahat yatmak istiyorum ama korktuğum için mi aceba rahat edemiyorum anlamıyorum sürekli soluma yatıyorum sol kolum çok agrıyor 🤷🏾♀️ Ama bugün bi korkmadan yatayım çok teşekkür ederim 😊
Ezgi-ceren Hatice1_ korkmanıza gerek yok zaten belli bir haftadan sonra isteseniz de ne yüz üstü ne sırt üstü yatabiliyorsunuz. Şu an vücudunuz sizi zaten en rahat ettiği pozisyona istemsiz olarak sokuyordur. YouTube’da Kağan Kocatepe adlı doktorun videosu vardı yatış pozisyonu ile ilgili isterseniz bir göz atın içiniz de rahatlar 🥰
buseyusuf27 Hatice1_ kullnmıyorum normal silikon yastık kullnyorm 😁 para verip yastık almam kızıma bıseyler alırım o parayla 🤗
Hatice1_ buseyusuf27 doğru söylüyorsunuz ekstra masraf yapmak bu zamanda iyi değil 😋 zaten benim yatağımda 6 yastık var almayayım dimi 🕺🏽
prensannensi Hatice1_ kesinlikle ben şimdi çoğunlukla sol arsda sağ yatırıyorum ama her sabah yorgun uyanıyorum sırtım efsane ağrıyor neyse az kaldı az daha sabır ☺️ 37+1 im
buseyusuf27 Hatice1_ alma cnm yastıgın varmıs al bacak arana ucunu gerısını karnın altına koy mıs 😁 bzen kocm dıyo verde bnde sarılıp yatayım yok dıyorm kızmın yastgı 🤣🙈 hersey cok phalı bısey alırkn kırk kere dusunuyo ınsan
Birfincankahve Yüz üstü sırt üstü istediğiniz gibi yatın karnınız çıktığı zaman zaten mecbur ya sağa ya sola yatıcaksınız,tadını cıkarın 😁
MucizeBirKalp Benim yaptığım en doğru şey hamile yastigi almak oldu. Hem karnimi hem belimi destekliyor bacak arama aldigim yastigi aramaktan kurtuldum. Bence uygun fiyata bulup almalısınız
ecembugra53 Hatice1_ karnın çıkana kadar istediğini tarafa yat canım karın çıktı mı daha cok sola yatman sağlıklı bebek açısından cnm sag sol yatabilirsin ozaman
Hatice1_ Hepinize çok teşekkür ediyorum Rabbim sağlıkla kucağımıza almamızı almış olanlarıda sağlıkla büyütmeyi nasip etsin
S-r-p Hatice1_ on hafta daha minicikk istediğin gibi yatabilirsin kendini zorlama sonra zaten sağ sol yatıyorsun sadece karnın büyüyo zaten zor oluyor kemiklerin bile sızlıyor
sevimlieyuboglu61 Hatice1_ o haftalarda yatış pozisyonuz önemli değil, istediğiniz gibi yatın . 6. Aydan sonra sadece sırt üstü yatmaym
Nzehra4654 Hatice1_ bir o yana yatıyorum bir bu yana 🥴 iki saatte bir falan uyanıyorum zaten hamile yastığı falan denedim ama cık maalesef bana göre değildi eşimi kullanıyorum arada o kadar 🤷🏻♀️36.haftadayız artık yüzüstü yatmayı nasıl özledim anlatamam…
Hatice1_ Nzehra4654 Ayyyyy Allahım sağlıkla eline almanı nasip etsin az kalmış canım sabır et dua et ben o haftalarda ne yapacağım bilmiyorum çok başındayım daha bide ben zaten nazlı bi insanım Allah eşime sabır versin şimdiden başladım ben ki sormayınnnnn 😭🤷🏾♀️🤰🏽