MerveKzy Sna-1234 Baş ağrım hiç eksik olmadı🤦🏼♀️ Dünde nabzım yükseldi bir türlü toparlayamıyorum ya
Efa34 Sna-1234 kuzular ben bugün 20 oldum. Ama benim bu ay çok rahat geçti. Bulantı , halsizlik hiçbiri olmadı. 12-13. Haftalardan sonra azaldı bulantılar. İnşallah sizinde bulantılar geçer.
Alfabeta Sna-1234 sıcaklar aşırı bunalttı ve çok agrasifim çevremde insan kalmadı resmen bu yüzden çok sıkılıyorum. Onun dışında bi sorunum yok şükür
Ssmmra MerveKzy kuzum bende 200 u gördüm dikkat edelim valla ya çok kotu insan panikde oluyor hatta şuan bile kalbim başladı gene 😔😩
MerveKzy Ssmmra Evet çok Rabbim yaşatmasın ya beni ambulans ile götürüp hastanede zorla nabzımı düşürdüler çok zor evde yanlızken hepten panik yapıyor insan sanırım hergün de tekrarlayan birşey bu
Ssmmra MerveKzy ay canım benim valla benimde doktorum 200 250yi görürse gel demişti o zaman müdahale ederz demişti sen kendine dikkat et gülüm kaç haftaliksn evde tek olunca korkmaya çalış bir daha Allah yaşamayacak inşallah yorma kendini dinlene dinlene iş yap ama muhakkak kardiyolojiyede git bende gidiyorum zatenn nabız yuksekliginden
MerveKzy Ssmmra Banada dün evde kendiliğinden geçmezse gel mecbur iğne yapıcaz dedi bende onu çok istemiyorum bebeğim içinde korkuyorum bende iyi bir kardiyolojiye gidicem 19+6 günlük olduk canım senin kaç haftalık
sue92 Halsizlik ve baş ağrısı bende de var. Gündüzleri yarım saat bile kestirsem başım ağrımıyo ama uyuyamazsam gözlerim çıkacak gibi oluyo. Headstick kullanıyorum, mentol kokusu biraz ferahlatıyo açıkçası
bodurulku Merhaba 19+4 üm bende hasta oldum( baş ağrısı, boğaz ağrısı, ishal, halsizlik) sanırım üşütmüşüm bilmiyorum dünden beri yatıyorum ve zor geçiyo acile gidip gitmeme konusunda kararsız kaldım