Kızlar çok merak ettim neden vişne suyu ve çikolata tüketince bebekler tekmelemeye başlıyor yani neden özellikle bunlarda tekme atıyor bebeklerimiz . 😬Az önce çikolata yedim ama çok canım istemişti şimdi bir sürü tekme atıyor doktora gidince de çikolata yiyin vişne suyu için hareketlenir diyorlar cidden neden ne oluyor da bunlara hareketleniyorlar bilen var mı ?😬