Benim ilk gebeliğim çok güzel geçti ta ki sancım tutup acile gidene kadar oturup ağladım korkumdan ben nasıl doğuracağım diye o zamana kadar hiç düşünmemiştim. Canım o kadar tatlıdır ki kaşımı alırken bile ağlarım. Allahtan 4 cm açılma olana kadar sancılarım adet sancısı gibiydi sonra epidural yapıldı ve çok rahat bir Doğum ve lohusalık geçirdim. Şimdi ikinci hamileliğim 15 günüm kaldı. Başlarda çatır çatır normal doğuracağım bu sefer diyordum 😅 zaman yaklaştıkça tırsmaya başladım, hem de bu sefer ne yaşayacağımı bildiğim için daha çok korkuyorum, tabii ki yine epidural yaptıracağım. Ama hastaneye yetişemezsem diye korkuyorum bu sefer de. Aslına bakarsanız korkunun sınırı yok. 🤦🏼♀️ Ama İlk gebelikler için epidural anesteziyi şiddetle tavsiye ederim 👍🏻