Rukye Sezeryan dogum yapan anneler kac gün hastanede yattınız 2.ci bebek gelcek ins saglkli gelir bebeklermz
DenizA Rukye Geçen yık devlet hastanesinde 2 gece yatmıştım 48 saat içinde herhangi bir risk oluşabilir diyerek çıkartmamışlardı 2. Bebeğime hamileyim belki korona sebebiyle 1 gece yatırırlar bu sefer
Enguzelhediym Rukye 1 gün canım . 11inde bebeğim oldu 12sine çıktık. Hayırlısıyla sağlıkla kucağına alırsın inşallah