Ben Yenibosna Safa ile başladım. En iyi doktoru Semra hanımdı . Ama o pandemi döneminde klinik açtı ve ayrıldı 15 yıllık doktoruydu. Bende o gidince Medipol Mega ya başladım. O nedenle doktor öneremicem. Ama o hastaneyle ilgili çekincem yoğun bakımı olmaması ve 2 kişilik oda da denk gelebiliyor olmasıydı. Birde küçük ve kalabalık bir hastane çok sıra bekliyordum orda.