Kızlar 3aylik gebeydim ve hergun istifar ettim hiç sağlıklı beslenemedim herşeyden tiksindim o sırada kilo verdim eridim tabi bebegimide kaybedince iyice yiprandim kürtaj oldum parçalar kalmış 2hafta SONRA yine oldum iyice düştüm onerileriniz nedir bana