sblaslan cinsiyeti bende bilmiyoeum daha 11+4 ama bulantıdan afedersiniz wcden çıkamıyorum herşey kokuyor halsizim sürekli ateş geliyo anlık üşüme bayılmalarım vardı geçti çok şükür ben herşeyi fazlasıyla yaşıyorum inşallah geçer bi an önce 😥 bence de böyle olup erkek ya da kız olanlar var bence herkes farklı şeyler yaşıyor Rabbim neyi uygun görürse 😊 erkek bekleyip kız gelenlerde var sol tarafta erkek olur diyip kız doğuranlar da var 😂