Ogrtmnanne2 Bugun ikili test için doktorumuza gittik . 12+5 görünüyor dedi falar biz 12+1 iz . Bir problem olur mu 4 günlük fark 🙊 Rabbim hepimize sağlıcakla almayı nasip etsin o hareketleri görmek çok başka duygu 🌸🥰
Ayseege6156 Ogrtmnanne2 canım benimde 3 gün önden büyüyor bu iyi bişeymiş 😌 sağlıkla gelsin kuzularımızın hepsi 🥰
Selinbam Ogrtmnanne2 benmde aynı 3 gün ilerden gidiyo dedi bnde sorun olur mu dedim hayır canm boyu uzun dedi 🙂
Motherhood Ogrtmnanne2 geç dollenme olmuştur yada bebeğiniz önden gidiyordur hiçbir sorun olmaz Allah’ın izniyle💗
Ogrtmnanne2 Ayseege6156 ay öyle mi çok sevindim 🥰 doktor da geriden gelmesin de önden gitsin dedi ama çok detaya girmeyince endişe ettim . Amin 🥰
Ozgee91 Ogrtmnanne2 benimde az kaldı heyecan var biraz bende merak ediyorum ama kız erkek farketmiyor tabi saglıklı olsun yavrularımız insallah 🤲 😘