Hilal0629 ben de aynı sorunu yaşadım canım 1 hafta mahvoldum kimse yapmadı doktorundan imza al dediler gittim doktoruma izinliydi gidememiştim o süreçte oda kağıt yazdı imzaladı ben kanal tedavi temizlik ve dolgu yaptırdım şuan 15+3 deyim yaptırdığımda 14 düm doktorum düşük riskin yoksa hiç bir zararı yok aksine dişlerine bakman lazım dedi bebek kalsiyumu çekiyor çünkü Sende bi danış yaptır bence