Merhaba kızlar. Ben 5 hafta 6 günlük hamileyim. Evde 4 tane test yaptım hepsi pozitif çıktı, bugün doktora gittim hem üstten hem alttan ultrasonda baktı doktor ama keseyi göremedi. Dış gebelik de olabilir ikiz de olabilir yada sadece tek küçük olduğu icin görünmeye bilir dedi. Başına böyle bişey gelen varmı?