Merhaba arkadaşlar 6. Haftaya girerken mide bulantım iştahsızlık ve kusmam başladı birde meyve ve sebze dışında herşeyden tiksindim doktorum prilam dr bulantı hapı verdi 2-3 gün kullandım iştahım felan yerine geldi şuan kullanmıyorum 8+1 oldum korkuyorum bişey mi oldu diye yardımcı olabilir misiniz?