Esranr Göya erken doğum riskim vardı artık çok ağırlaştık kızlar bebeğim kucağımda olsun istiyorum artık
BeyzaEnes Bende 38 haftaligim tık yok 😣😣😣 kizlar erken gelir derler ama benimki 40 haftaya kadar gelmicek gibi gozukuo
Busraaras Ay daraldım valla eşimde bende sabırsızca bekliyoruz ah bide soranlar ne zaman geliyor diye bir bilsem ne zaman geleceğini 🤦🏻♀️ Ne Ağrı ne sızı ne sancı tık yok hanımefendinin yeri muazzam gelesi yok 38+5 olduk 😅